Leadership, Rozvoj firem a týmů, Podcasty

Jak rozvojový emoční program ovlivnil management technologické divize společnosti O2

Domů Talentblog Leadership Jak rozvojový emoční program ovlivnil management technologické divize společnosti O2
TalentBlog

Ve video rozhovoru dostává Michal Martoch zpětnou vazbu od Lucie Dudové a Jiřího Čapka, kteří se v letech 2021 a 2023 účastnili se svými kolegy rozvojového programu. Speciálně byla pořízena s odstupem 1 roku po ukončení, aby se zmapovaly dlouhodobé dopady tohoto programu.

Ve videorozhovoru společně řeší:

  • Hlavní přínosy a posuny v týmech,
  • rychlost implementace do každodenního pracovního života,
  • průběh rozvojového programu,
  • nejtěžší okamžiky,
  • důležitost follow-upů po ukončení programu,
  • návratnost investice.
Poslechněte si videorozhovor, kde Lucie Dudová a Jiří Čapek z O2 Czech Republic probírají hlavní posuny týmů po absolvování rozvojového emočního programu.

Kapitoly videorozhovoru:
0:55 Představení účastníků programu
1:50 Očekávání od programu
7:41 Hlavní přínosy přetavené do dovedností
14:39 Nedostatky a návrhy na zlepšení
17:28 Návratnost investic
24:37 Překvapení během programu
30:46 Doporučení programu
34:09 Pár slov na závěr

Lucie Dudová působící pro O2 jako Learning Partner a Jiří Čapek, který se stará o hlasovou síť technologické divize se shodují, že práce s emocemi v týmech byla klíčová pro pozvednutí celkové atmosféry ve firmě.

Ze začátku je pro lidi těžké vidět ve změnách pozitiva. Často jednají zbrkle a neuvědomují si, že mohou reagovat špatně či ublížit pouhým slovem a tím shodit pozitivní mindset svých kolegů. Lucie i Jiří po ukončení programu nejvíce oceňují zlepšený způsob komunikace a vzájemnou otevřenost a transparentnost. Dokonce je mile překvapila rychlost implementace jednotlivých dovedností do praxe.

Strach z počáteční nejistoty opadl po vstupní analýze problémů a potřeb. Dozvěděli se, na čem jsou a čím je třeba projít pro očekávaný výsledek. Celý program probíhal online v covidovém období. Poté navazovaly čtyři kvartální follow-upy, kde se všichni setkali osobně. Ty byly zejména důležité k „dozrání“ naučených dovedností a společnému utužení vazeb.