Obchodní podmínky k balíčkům PeopleBoard.ai
Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi Talentwork s.r.o. (dále jen „Poskytovatel“), se sídlem Vlčnov 180, 742 31 Starý Jičín, IČ: 04926706, zapsaná v OR vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 65625 , a zákazníkem (dále jen „Zákazník“), který si objednává balíčky PeopleBoard.ai (dále jen „Balíčky PB“).
Objednávka a uzavření smlouvy
2.1 Objednávka balíčku se provádí prostřednictvím e-mailu nebo přes webový formulář na stránkách poskytovatele.
2.2 Závaznou objednávkou zákazník souhlasí s těmito obchodními podmínkami a dává svolení k registraci svých údajů do interních systémů poskytovatele.
2.3 Smlouva je uzavřena potvrzením objednávky poskytovatelem. Zákazník obdrží potvrzení objednávky včetně detailů balíčku, termínů a ceny.
2.4 Po uzavření smlouvy je zákazník povinen uhradit sjednanou cenu balíčku do termínu stanoveného v potvrzení objednávky.
Cena a platební podmínky
3.1 Ceny balíčků jsou uvedeny bez DPH a mohou se lišit v závislosti na typu balíčku a rozsahu poskytovaných služeb.
3.2 Platba za balíček musí být provedena před dodáním služby, na základě faktury vystavené poskytovatelem, pokud není dohodnuto jinak.
3.3 V případě prodlení s platbou si poskytovatel vyhrazuje právo pozastavit poskytování služeb až do doby úplného zaplacení.
3.4 V odůvodněných případech může poskytovatel akceptovat splátkový kalendář, bude-li pro to uznatelný důvod.
3.5 Zákazník může zrušit nebo změnit objednávku nejpozději 7 pracovních dní před plánovaným termínem realizace balíčku. V případě pozdějšího zrušení objednávky bude účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny balíčku.
Realizace balíčků
4.1 Po potvrzení objednávky a přijetí platby se poskytovatel zavazuje k realizaci balíčku podle dohodnutého plánu.
4.2 Zákazník má povinnost poskytnout všechny potřebné informace a součinnost pro řádné poskytnutí služeb.
4.3 Pokud dojde ke změně termínu realizace či jiné změně, poskytovatel musí o této změně zákazníka v předstihu informovat e-mailem nebo telefonicky.
4.4 Konzultace se koná v online formě, pokud není stanoveno jinak. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín konzultace z důvodu nemoci, kapacitních, organizačních, technických problémů či jiných mimořádných situací, přičemž náhradní termín je stanoven po vzájemné domluvě.
4.5 Zákazník může zrušit termín konzultace do 24 hodin předem a domluvit 1 náhradní termín. Pokud konzultaci zruší méně než 24 hodin předem, propadá, s výjimkou vážných osobních či zdravotních důvodů. V případě opakovaného zrušení, konzultace propadá.
4.6 Realizace balíčku musí být dokončena nejpozději do 3 měsíců od uzavření smlouvy, pokud není dohodnuto jinak. Pokud zákazník nevyčerpá konzultace nebo odborné práce do této doby, hodiny propadají. Pokud dojde k naplnění cíle balíčku dříve, zbylé hodiny jsou součástí odměny za dosažení úspěšné realizace, není možné je vyčerpat skrze jiné služby či projekt.
Ochrana osobních údajů
5.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníka v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.
5.2 Údaje zákazníka jsou zpracovávány pouze pro účely poskytování služeb a nebudou předány třetím stranám bez předchozího souhlasu zákazníka.
5.3 Zákazník bere na vědomí, že v rámci konzultací nejsou pořizovány žádné nahrávky z důvodu zajištění ochrany osobních údajů. Výjimkou mohou být marketingové materiály pouze s písemným povolením osob, které na nich budou přítomny.
Reklamace a odpovědnost za vady
6.1 Pokud zákazník není spokojen s kvalitou poskytovaných služeb, má právo podat reklamaci do 7 dnů od uskutečnění konzultace či jiné služby.
6.2 Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit do 14 dnů od jejího přijetí a případně nabídnout nápravu nebo kompenzaci v souladu s výsledkem šetření.
Odpovědnost a omezení odpovědnosti
7.1 Poskytovatel nenese odpovědnost za zpoždění nebo nesplnění smlouvy, pokud je toto způsobeno událostmi mimo jeho přiměřenou kontrolu (např. technické problémy, vyšší moc).
7.2 Maximální odpovědnost poskytovatele vůči zákazníkovi za jakékoliv škody způsobené poskytováním služeb je omezena na výši ceny balíčku, který si zákazník objednal.
Způsob komunikace
8.1 Jakékoliv změny, dohody v realizaci mezi poskytovatelem a zákazníkem je třeba potvrdit emailem, běžná komunikace může probíhat telefonicky, pokud není dohodnuto jinak.
8.2 Zákazník se zavazuje pravidelně kontrolovat svou e-mailovou schránku a reagovat na komunikaci ze strany poskytovatele.
Rozhodné právo a řešení sporů
9.1 Veškeré právní vztahy vyplývající z těchto obchodních podmínek se řídí právním řádem České republiky.
9.2 V případě sporů budou strany usilovat o jejich smírné řešení. Pokud nebude možné dosáhnout dohody, budou spory řešeny před příslušným soudem v České republice v místě sídla Poskytovatele.
Závěrečná ujednání
10.1 Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách poskytovatele.
10.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv upravit nebo změnit. Změny budou zákazníkům oznámeny prostřednictvím e-mailu nebo webové stránky.
10.3 Veškerá přání, připomínky či nesrovnalosti budou řešeny s maximální snahou o oboustrannou spokojenost.
Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 17.9.2024.