Obchodní podmínky pro programy na míru
Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi Talentwork s.r.o. (dále jen „Poskytovatel“), se sídlem Vlčnov 180, 742 31 Starý Jičín, IČ: 04926706, zapsaná v OR vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 65625. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi Poskytovatelem a zákazníkem programu na míru (dále jen jako „Zákazník“) a jsou pro obě strany závazné.
1. Definice programu na míru
1.1 Program na míru (dále jen „Program“) je speciálně navržený rozvojový program, který je vytvořen na základě individuálních požadavků a potřeb Zákazníka. Tento program zahrnuje definování cílů, časový harmonogram, obsah a metody vzdělávání. Program může zahrnovat prezenční, online nebo hybridní formu dle dohody mezi Zákazníkem a Poskytovatelem.
1.2 Všechny změny a dohody v obsahu programu, včetně úprav během realizace, budou projednány a schváleny oběma stranami.
2. Přihlašování a objednávky
2.1 Smluvní vztah vzniká akceptací objednávky Programu. Objednávku může Zákazník zaslat e-mailem nebo učinit vyplněním formuláře na webových stránkách Poskytovatele. Zákazník může také kontaktovat Poskytovatele telefonicky pro rychlejší vyřízení objednávky, ale je potřeba si to potvrdit krátce v emailu.
2.2 Závaznou objednávkou dává Zákazník souhlas s těmito obchodními podmínkami a potvrzuje, že je srozuměn s obsahem programu a souhlasí s registrací svých údajů do interních systémů Poskytovatele.
2.3 Při objednávce je třeba poskytnout nezbytné fakturační údaje, kontaktní telefon a e-mail. V případě potřeby dodání fyzických materiálů je třeba uvést doručovací adresu.
3. Platební a storno podmínky
3.1 U stávajících klientů je vyžadována před zahájením Programu první část platby ve výši 50 % z ceny programu a zbylých 50 % po dokončení programu, pokud není dohodnuto jinak.
3.2 U nových klientů je vyžadována platba za jednotlivé aktivity předem, pokud není dohodnuto jinak.
3.3 Platební podmínky mohou zahrnovat možnost splátkového kalendáře, který bude specifikován v objednávce.
3.3 Při zrušení programu ze strany Poskytovatele má Zákazník nárok na vrácení celé částky. Pokud je zrušena pouze část programu, bude vrácena poměrná část.
3.4 Pokud Zákazník zruší program méně než 6 týdnů před jeho zahájením, Poskytovatel vrátí uhrazenou cenu, sníženou o zálohu, která bude účtována jako administrativní náklady.
3.5 Po zahájení programu již není možné požadovat vrácení platby, s výjimkou odůvodněných případů.
3.6 Předčasné ukončení programu ze strany Zákazníka je možné po vzájemné dohodě, přičemž storno podmínky budou aplikovány k určení případné náhrady.
3.7 Poskytovatel má právo ukončit program v případě závažného porušení obchodních podmínek ze strany Zákazníka, včetně neuhrazení plateb nebo opakovaného neplnění dohodnutých povinností.
4. Odpovědnost a záruky
4.1 Poskytovatel garantuje, že program bude realizován v souladu s objednávkou a specifikací programu. Program bude proveden s náležitou odborností a včas dle sjednaného harmonogramu.
4.2. Poskytovat přidělí na konkrétní program koordinátorku, která bude odpovědná za koordinaci celého programu na straně realizace. Koordinátorka bude sloužit jako hlavní kontaktní osoba pro Zákazníka a zajistí hladký průběh Programu, podstatné změny a dohody se potvrzují vždy emailem.
4.3 Veškeré objednávky musí být vyčerpány do 12 měsíců od objednání. Pokud Zákazník nedočerpá v rámci programu dohodnuté aktivity (např. testy, konzultace, odborné práce, workshopy či jiné dle zadání), zbývající uhrazené aktivity propadají a nemá nárok na vrácení nevyčerpané části ceny, pokud není v odůvodněných případech oboustranně dohodnuto jinak.
4.4 Pokud dojde k naplnění cíle Programu dříve, zbylé aktivity nelze převést na jiné služby nebo projekty Talentworku a jsou součástí odměny za úspěšné dokončení Programu.
4.5 Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé z průběhu Programu, pokud jsou způsobeny okolnostmi, které nemůže ovlivnit (např. technické problémy na straně Zákazníka, výpadky internetu, vyšší moc).
4.6 Poskytovatel rovněž nenese odpovědnost za nedosažení předpokládaných cílů programu, pokud Zákazník nebo účastníci programu nespolupracují, nedocházejí na sjednané aktivity nebo ignorují doporučení konzultantů.
4.7 Pokud Zákazník potřebuje z jakéhokoliv důvodu provést změny v Programu, je povinen informovat Poskytovatele co nejdříve písemně e-mailem. Zákazník je povinen zajistit, aby všechny dohodnuté změny byly potvrzeny oběma stranami a aby neovlivnily hladký průběh programu. Pokud změny vyvolají dodatečné náklady, Zákazník se zavazuje tyto náklady uhradit.
5. Pravidla účasti v programech
5.1 Každý program bude jasně definován na základě specifických požadavků Zákazníka, včetně harmonogramu a cílů, a je třeba dodržet stanovený harmonogram.
5.2 Pokud Poskytovatel musí změnit termín programu nebo provést jiné změny zasahující do harmonogramu, bude o tom Zákazníka včas informovat e-mailem..
5.3 Program může být realizován prezenčně, online nebo hybridně dle dohody mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
5.4 Vzdělávací materiály budou Zákazníkovi dodány v dostatečném předstihu, aby je mohl distribuovat mezi účastníky.
6. Konzultace a změny
6.1 Konzultace se koná v online formě, pokud není stanoveno jinak. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín konzultace z důvodu nemoci, technických problémů či jiných mimořádných situací, přičemž náhradní termín je stanoven po vzájemné domluvě. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit konzultanta z kapacitních, organizačních nebo jiných důvodů.
6.2 Zákazník může zrušit termín konzultace do 24 hodin předem a domluvit 1 náhradní termín. Pokud konzultaci zruší méně než 24 hodin předem, propadá, s výjimkou vážných osobních či zdravotních důvodů. V případě opakovaného zrušení, konzultace propadá.
7. Povinnosti Poskytovatele
7.1 Poskytovatel garantuje profesionální realizaci programu dle sjednaného harmonogramu.
7.2 Osobní údaje Zákazníka a účastníků budou chráněny v souladu s platnými právními předpisy.
8. Povinnosti Zákazníka
8.1 Zákazník zajistí, aby účastníci programu byli od začátku do konce přítomni, nerušeni jinými povinnostmi, a aby dodržovali pokyny pro řádnou realizaci programu.
8.2 Zákazník je povinen zajistit stabilní připojení k internetu, funkční kameru a mikrofon pro účely online programu, a vypnutí všech notifikací a rušivých aplikací.
8.3 Zákazník bere na vědomí, že v rámci konzultací nejsou pořizovány žádné nahrávky z důvodu zajištění ochrany osobních údajů. Výjimkou mohou být marketingové materiály pouze s písemným povolením osob, které na nich budou přítomny.
9. Způsob komunikace
9.1 Jakékoliv změny a dohody týkající se realizace programu mezi Poskytovatelem a Zákazníkem je třeba potvrdit e-mailem. Běžná komunikace může probíhat telefonicky, pokud není dohodnuto jinak.
9.2 Zákazník se zavazuje pravidelně kontrolovat svou e-mailovou schránku a reagovat na komunikaci ze strany poskytovatele.
10. Autorská práva a duševní vlastnictví
10.1 Veškeré materiály poskytované v rámci programu, včetně metodik, know-how a vzdělávacích materiálů, jsou duševním vlastnictvím Poskytovatele a mohou být využívány Zákazníkem pouze pro interní účely, pokud není písemně dohodnuto jinak.
10.2 Jakékoliv šíření, kopírování, upravování nebo poskytování materiálů třetím stranám bez písemného souhlasu Poskytovatele je zakázáno.
10.3 Zákazník se zavazuje, že veškeré materiály získané v rámci programu bude používat výhradně pro účely programu a nebude je komerčně využívat bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.
11. Ochrana osobních údajů (GDPR)
11.1 Poskytovatel garantuje, že osobní údaje účastníků budou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.
11.2 Osobní údaje budou použity výhradně pro účely realizace programu a nebudou poskytovány třetím stranám bez výslovného souhlasu účastníků, pokud to nevyžaduje zákon.
12. Reklamace a řešení sporů
12.1 Reklamace týkající se kvality programu je možné podat e-mailem nebo telefonicky do 14 dnů od ukončení programu. Poskytovatel se zavazuje reklamaci prošetřit a nabídnout řešení.
12.2 Spory budou řešeny přednostně smírnou cestou. Pokud nebude dosaženo dohody, budou spory řešeny u příslušného soudu v České republice.
13. Závěrečná ujednání
13.1 Veškeré změny, odlišnosti a ujednání mezi oběma stranami musí být oboustranně potvrzeny emailem.
13.2. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách poskytovatele.
13.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv upravit nebo změnit. Změny budou zákazníkům oznámeny prostřednictvím e-mailu nebo webové stránky.
13.4 Veškerá přání, připomínky či nesrovnalosti budou řešeny s maximální snahou o oboustrannou spokojenost.
Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 24.9.2024.