Domů Obchodní podmínky pro výcviky a programy

Obchodní podmínky pro výcviky a programy

 

Úvodní ustanovení

1.1 Poskytovatelem vzdělávacích a rozvojových programů je Talentwork s.r.o., se sídlem Vlčnov 180, 742 31 Starý Jičín, IČ: 04926706, zapsaná v OR vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 65625 (dále jen „Poskytovatel“).

1.2 Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi Poskytovatelem a účastníkem (dále jen „Účastník“) a jsou pro obě strany závazné.

1.3 Pod pojmem „Akce“ se rozumí jakékoli výcviky nebo programy pořádané Poskytovatelem, jako jsou „Talentový výcvik“, „Autentický leader“, „Emoční rozvoj“, „Jak na skutečný rozvoj“ a další obdobné vzdělávací či rozvojové programy.

1.4 Přihlášením na jakoukoli Akci Účastník souhlasí s těmito obchodními podmínkami a dává svolení k tomu, aby Poskytovatel zpracovával jeho osobní údaje pro účely realizace Akce.

2. Přihlašování a objednávky

2.1 Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Účastníkem vzniká ve chvíli, kdy Poskytovatel akceptuje závaznou přihlášku Účastníka, kterou Účastník může učinit vyplněním objednávkového formuláře na webových stránkách Poskytovatele nebo zasláním objednávky e-mailem nejpozději 7 dnů před realizací Akce.

2.2 Odesláním závazné přihlášky Účastník souhlasí s těmito obchodními podmínkami a dává svolení k tomu, aby Poskytovatel zaregistroval jeho osobní údaje do interních systémů.

2.3 Při rezervaci místa na Akci je Účastník povinen poskytnout své jméno, příjmení, fakturační údaje, kontaktní telefon a e-mail. Pokud budou pro účely Akce zasílány tištěné materiály, je nutné uvést doručovací adresu (např. domů, na výdejní místo „Zásilkovna“ či do Zboxu). V případě, že Účastník materiály nevyzvedne, je Poskytovatel oprávněn požadovat úhradu za opětovné doručení nebo za navrácené poštovné.

3. Platební podmínky

3.1 Do 2 pracovních dnů od akceptace přihlášky zašle Poskytovatel e-mailem fakturu na první část platby ve výši 30 % plné ceny Akce, pokud není dohodnuto jinak.

3.2 Nejpozději 2 týdny před zahájením Akce zašle Poskytovatel e-mailem fakturu na doplatek plné ceny Akce, pokud není dohodnuto jinak.

3.3 Pokud se Účastník přihlásí na Akci na poslední chvíli, je povinen uhradit celkovou cenu Akce nejpozději 7 dnů před zahájením Akce, přičemž splatnost faktury může být úměrně tomu kratší.

3.4 Poskytovatel může na základě uznatelného důvodu nabídnout Účastníkovi možnost splátkového kalendáře.

4. Storno podmínky

4.1 Pokud Poskytovatel musí zrušit Akci z vážných důvodů, má Účastník nárok na vrácení celé zaplacené částky. V případě zrušení pouze části Akce bude vrácena poměrná část ceny Akce.

4.2 Pokud Poskytovatel musí přesunout Akci na jiný termín (například z důvodu nemoci lektora nebo technických problémů), Účastník má možnost zúčastnit se Akce v novém termínu nebo v dalším běhu. Pokud žádná z nabízených možností Účastníkovi nevyhovuje, nevzniká nárok na náhradu Akce.

4.3 Pokud se Účastník odhlásí z Akce více než 6 týdnů před jejím zahájením, Poskytovatel vrátí uhrazenou cenu poníženou o 5000 Kč, které budou účtovány jako administrativní náklady.

4.4 Pokud se Účastník odhlásí z Akce méně než 6 týdnů až do dne jejího zahájení, Poskytovatel vyúčtuje storno poplatek ve výši 50 % celkové ceny Akce.

4.5 V případě, že se Účastník nemůže zúčastnit Akce, může za sebe nahlásit náhradníka, který Akci absolvuje.

4.6 Po zahájení Akce není možné požadovat vrácení platby, s výjimkou odůvodněných případů.

4.7 Pokud Účastník zmešká některý z dnů Akce, může si jej bezplatně nahradit do 1 roku od posledního dne Akce. Poskytovatel však negarantuje, že Akce bude znovu otevřena.

5. Pravidla účasti a informace

5.1 Účast na Akci je podmíněna dodržováním harmonogramu, který je předem stanoven Poskytovatelem a schválen Účastníkem.

5.2 Pokud Poskytovatel musí změnit termín Akce nebo provést jiné změny, bude Účastníka včas informovat e-mailem.

5.3 Akce nebude realizována, pokud se na ni nepřihlásí minimální počet účastníků uvedený na webu.

5.4 Pokud se Účastník nebude moci zúčastnit části Akce, může si chybějící dny nahradit do 1 roku od posledního dne Akce, pokud bude Akce znovu otevřena.

5.5 Akce může být podle aktuální situace konána také v online nebo hybridní formě.

5.6 Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín konzultace nebo konzultanta z organizačních nebo kapacitních důvodů.

5.7 Účastníci obdrží vzdělávací materiály v dostatečném předstihu, a to buď fyzicky na místě, poštou nebo online prostřednictvím sdílených dokumentů či e-mailem.

6. Konzultace a změny

6.1 Konzultace se konají ve stanovených termínech podle dohody mezi Poskytovatelem a Účastníkem. Termíny jsou předem dohodnuty a potvrzeny e-mailem. Konzultace mohou probíhat prezenčně, online nebo hybridně, dle potřeby a dohody obou stran.

6.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín konzultace z důvodu nemoci konzultanta, technických problémů nebo jiných mimořádných situací. V takovém případě bude s Účastníkem dohodnut náhradní termín. Poskytovatel může také změnit konzultanta z kapacitních, organizačních či jiných důvodů.

6.3 Účastník může zrušit termín konzultace bez sankce nejpozději 24 hodin předem a domluvit 1 náhradní termín. Pokud Účastník zruší konzultaci méně než 24 hodin předem nebo se konzultace neúčastní bez omluvy, konzultace propadá a není nárok na náhradní termín, s výjimkou vážných osobních či zdravotních důvodů.

6.4 V případě, že Účastník zruší termín konzultace opakovaně, ztrácí nárok na další náhradní termín a konzultace propadá.

6.5 Účastník je povinen zajistit stabilní připojení k internetu, funkční kameru a mikrofon. Dále je povinen zajistit, aby během konzultace nebyl rušen a dodržoval dohodnutý časový harmonogram.

7. Povinnosti Poskytovatele

7.1 Poskytovatel se zavazuje přijmout přihlášky Účastníků v co nejkratším možném termínu a potvrdit jejich přijetí e-mailem.

7.2 Poskytovatel garantuje profesionální realizaci Akce dle sjednaného harmonogramu a obsahu. Poskytovatel se zavazuje zajistit kvalitní průběh Akce a poskytnout Účastníkům veškeré potřebné informace a materiály.

7.3 V případě storna Akce ze strany Poskytovatele se zavazuje vrátit Účastníkovi uhrazené platby bez zbytečného odkladu.

7.4 Poskytovatel se zavazuje k bezproblémové komunikaci s Účastníkem a snaze vyhovět jeho požadavkům v rámci možností a podmínek Akce.

7.5 Poskytovatel garantuje, že osobní údaje Účastníků budou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů (GDPR) a budou použity výhradně pro realizaci Akce.

7.6 Poskytovatel zajistí včasné dodání všech vzdělávacích materiálů potřebných pro průběh Akce. Materiály budou zaslány předem e-mailem nebo doručeny fyzicky dle formy Akce.

7.7 Poskytovatel bude poskytovat Účastníkům zpětnou vazbu na jejich dotazy a plnění úkolů během celé Akce.

7.8 Poskytovatel se zavazuje řešit případné problémy nebo nesrovnalosti, které mohou vzniknout v průběhu Akce, s maximální snahou o oboustrannou spokojenost.

8. Povinnosti Účastníka

8.1 Účastník je povinen dodržovat všechny pokyny Poskytovatele a být přítomen po celou dobu Akce. V případě online Akce je nutné zajistit stabilní připojení k internetu, funkční kameru a mikrofon.

8.2 Účastník se zavazuje plnit všechny úkoly a aktivity stanovené Poskytovatelem v rámci Akce. Úkoly jsou navrženy tak, aby pomohly Účastníkům rozvíjet a aplikovat nové dovednosti a znalosti v praxi.

8.3 Účastník je povinen pravidelně kontrolovat svou e-mailovou schránku a reagovat na komunikaci ze strany Poskytovatele v přiměřené lhůtě.

9. Podmínky pro získání certifikace a osvědčení

9.1 Talentový výcvik
9.1.1 Certifikace: Účastníci programu „Talentový výcvik“ mají možnost získat certifikaci, která potvrzuje jejich odbornou způsobilost pro výkon činností souvisejících s daným programem. Pro získání certifikace je nutné splnit následující podmínky:

  • Plnění úkolů: Účastníci musí po ukončení výcviku splnit všechny předepsané úkoly a podmínky pro certifikaci do 6 měsíců (1/2 roku). Po tomto termínu již nebude možné certifikaci získat.
  • Docházka: Minimální požadovaná účast je 90 %, tj. 9 z 10 dnů. Účastník si může vynechané dny nahradit pouze na dalším běhu výcviku, pokud je to nutné.
  • Zpětné vazby: Účastníci musí doložit 5 zpětných vazeb z plnohodnotných konzultací. Během posledního modulu výcviku obdrží účastníci odkaz na dotazník pro sběr zpětných vazeb, které jim budou pravidelně zasílány.

9.1.2 Zaslání certifikátu: Certifikáty budou rozesílány ve formátu PDF e-mailem nejpozději do 6 měsíců po ukončení výcviku pouze těm účastníkům, kteří úspěšně splnili všechny podmínky pro vydání certifikátu.

9.2 Ostatní programy (Autentický leader, Emoční rozvoj, Jak na skutečný rozvoj)
9.2.1 Osvědčení o účasti: Účastníkům programů „Autentický leader“, „Emoční rozvoj“ a „Jak na skutečný rozvoj“ je po splnění stanovených podmínek udělováno osvědčení o účasti. Osvědčení potvrzuje absolvování programu, ale nezaručuje odbornou způsobilost.

9.2.1.1 Jak na skutečný rozvoj:

  • Účast a nahrávky: „Jak na skutečný rozvoj“ probíhá online. Účastníci, kteří sledují záznamy jednotlivých lekcí, musí zapsat, že dané video shlédli, nebo že se zúčastnili online výuky.
  • Plnění úkolů: Účastníci musí splnit 100 % předepsaných domácích úkolů. Plnění úkolů je podmínkou pro získání osvědčení.

9.2.1.2 Autentický leader:

  • Účast: Účastníci musí být přítomni na minimálně 90 % všech aktivit programu. Plnění rozvojových úkolů není podmínkou pro získání osvědčení, ale může přispět k lepšímu osvojení získaných dovedností.

9.2.1.3 Emoční rozvoj:

  • Účast: Účastníci musí být přítomni na minimálně 80 % všech aktivit programu. Úkoly nejsou povinné, ale jsou doporučeny pro lepší užitek a praktické uplatnění získaných znalostí a dovedností.

9.2.2 Zaslání osvědčení: Osvědčení budou zasílána elektronicky ve formátu PDF po ukončení programu, pokud byly splněny všechny podmínky účasti a plnění úkolů.

9.2.3 Platnost osvědčení: Osvědčení nemá omezenou platnost, ale nenahrazuje odbornou certifikaci ani neprokazuje kvalifikaci pro odborné činnosti.

10. Ochrana osobních údajů (GDPR)

10.1 Poskytovatel garantuje, že osobní údaje Účastníků budou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů – GDPR).

10.2 Osobní údaje budou použity výhradně pro účely Akce, včetně komunikace s Účastníkem, zasílání vzdělávacích materiálů a informací souvisejících s Akcí, případně pro zasílání relevantních informací o dalších vzdělávacích aktivitách Poskytovatele.

10.3 Účastník má právo kdykoli požádat o přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování nebo vznést námitku proti zpracování. Tyto žádosti může Účastník uplatnit prostřednictvím e-mailu Poskytovatele.

10.4. Odesláním závazné přihlášky Účastník vyjadřuje souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro účely realizace Akce v souladu s těmito obchodními podmínkami a GDPR.

10.5 Osobní údaje nebudou poskytnuty třetím stranám bez výslovného souhlasu Účastníka, pokud to nevyžaduje zákon nebo pokud to není nezbytné pro realizaci programu (například při zajišťování poštovních služeb pro doručení materiálů).

11. Reklamace a řešení sporů

11.1 Reklamace týkající se kvality Akce je možné podat e-mailem nebo telefonicky do 14 dnů od ukončení Akce. Poskytovatel se zavazuje reklamaci prošetřit a nabídnout řešení.

11.2 Spory budou řešeny přednostně smírnou cestou. Pokud nebude dosaženo dohody, budou spory řešeny u příslušného soudu v České republice.

12. Autorská práva a duševní vlastnictví

12.1 Veškeré vzdělávací materiály, obsah Akce, metodiky, know-how a další materiály poskytnuté v rámci jednotlivých programů jsou duševním vlastnictvím Poskytovatele a mohou být využívány účastníkem pouze pro osobní potřeby nebo interní účely, pokud není písemně dohodnuto jinak.

12.2 Jakékoliv šíření, kopírování, upravování či poskytování materiálů třetím stranám bez písemného souhlasu Poskytovatele je přísně zakázáno.

12.3 Účastník se zavazuje, že veškeré materiály a obsah získaný v rámci Akce bude používat výhradně pro účely, pro které byl program určen, a nebude je dále komerčně využívat bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.

12.4 Pořizování nahrávek z programu je možné pouze s výslovným písemným souhlasem všech zúčastněných stran. Nahrávky a fotografie mohou být použity pro marketingové účely pouze s písemným svolením Poskytovatele a osob, které na nich budou přítomny.

13. Závěrečná ustanovení

13.1 Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.

13.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli tyto obchodní podmínky upravit nebo změnit. Změny budou Účastníkům oznámeny prostřednictvím e-mailu nebo zveřejněny na webových stránkách Poskytovatele.

13.3 Jakékoli změny nebo odlišnosti v ujednáních mezi Poskytovatelem a Účastníkem musí být potvrzeny písemně e-mailem a odsouhlaseny oběma stranami.

13.4 Veškerá přání, připomínky či nesrovnalosti v průběhu programu budou řešeny s maximální snahou o oboustrannou spokojenost.

 

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 24.9.2024.

Otestutjte se zdarma!
Jak dobře znáte sami sebe?


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osoních údajů.
  • Test je online a je zdarma
  • Trvá maximálně 5 minut
  • Výsledky dostanete po vyplnění do e-mailu
  • Odhalíte své sebepoznání, vyjadřování potřeb a do jaké míry vás ovlivňuje okolí
Navíc získáte přístup k informacím o seberozvoji a leadershipu přímo do vaší e-mailové schránky. Max 2 měsíčně.
Máte chuť otestovat se zdarma!
Jak dobře znáte sami sebe?